dimecres, 24 de setembre del 2008

Welcome Ferran!!


Des del dia 10 de setembre, ja tenim aquí al Ferranet. Amb un pes de 2.700, i una altura d' aprox. força llarg, amb uns peus i uns dits de les mans enormes, va néixer a l'hospital de Sabadell (el Taulí, li diuen), i va acabar amb l'enorme panxa que li havia anat creixent a la Cristina els últims mesos.

Ahir el vam anar a veure, després de sopar (sopen? segueixen els mateixos àpats que nosaltres? i els horaris...són iguals que els nostres? em penso que no, però això millor consultar-ho als pares...poden dormir vuit hores seguides?)

I per cert...amb quina naturalitat es pot parlar de les caques i altres temes escatològics quan hi ha nens pel mig...si jo em poso a parlar de les meves caques en un sopar amb els amics, potser se'm acusa de ser un comensal desagradable, pel cap baix, no? tot i que és un tema força divertit per posar sobre la taula...o millor no fer-ho?

En fi, que Moltes Felicitats als papis, a la Cristina i els seus punts, i a l'Oriol i a les seves llargues passejades per adormir la bèstia després de cada banquet (que per cert, no és tan difícil...ahir vaig aconseguir adormir-lo...i només em va costar mitja hora llarga), i que per molts anys puguin disfrutar-lo.

A les fotos, preses per la diada, el Ferran ja tenia un dia d'experiència en això de viure.

Benvingut Ferran!

1 comentari:

Anònim ha dit...

M'agradaria puntualitzar el pes.... fou de 3145, que ja va sortir grandet eh? Confirmo la dificultat d'adormir-lo. Si l'autor del bloc vol venir a fer de cangur, el convidem a partir de les 00.00 hores, quan comença la nit golfa a Can Garandell fins a les 3.