dilluns, 25 d’agost del 2008

No em cau bé el St. Tornem-hi


Qui va inventar el final de les vacances? Segur que no era una bona persona, ni de bon tros!!! Em cau bastant més bé aquell que es va inventar les vacances en si. Aquel sí que en sabia.
És fàcil endevinar que ja he tornat a la feina, ole ole!! despertador massa d'hora, massa mirar al rellotge per saber quan falta per plegar, massa mirar al calendari per saber quan falta pel pròxim pont/festiu/vacances....

D'això se'n diu depressió post-vacacional? suposo que deu ser-ho, però m'extranya q m'agafi quan només porto mitja hora treballant...i em falta molt per tornar a estar de vacances...q trist!!

En fi, que aquells que encara estigueu de vacances i llegiu això, aprofiteu els dies que us quedin al màxim, i penseu que sou l'enveja dels pringadets que ara mateix estem aguantant el païs.

Total, que haurem de fer algun tipus de teràpia, a veure si ho superem!!

2 comentaris:

Anònim ha dit...

Ànims Enric a veure si aquest cap de setmana superes la depressió amb una bona Festa Major!

Africa ha dit...

Hi ha una depressió post-vacacional molt més fotuda.La de saber que quan s' acabin les vacances no hi haurà feina ón tornar.Mira't-ho pel costat positiu!