dimarts, 22 de juliol del 2008

30 !! És un número màgic!!


És realment difícil escriure't alguna cosa aqui!

La gent s'ho ha currat mooolt!

Ja saps que jo xerro pels descosits, tu ho saps tot de mi, i jo cada vegada sé més de tu i és que... ja són 8 anys al teu costat! I mira que ens hem arribat a dir coses! Tranquil, que moltes aqui no les diré.. jeje, encara ens pujarien els colors!

Aquest és el 7è els aniversari al teu costat, i sempre m'ha agradat currar-m'ho, però aquest any ha estat diferent... Estic d'acord amb el Rafa, que els 30 és el mateix que els 29, però la força del 30 m'ha alterat, volia que fos significatiu i volia que fos tan especial i implicar a taaaanta gent, que finalment, només amb el primer mail, ja et vaig implicar a tu i tot...!!
Creu-me que m'en recordaré tota la vida i el que és pitjor, m'ho recordaran!! Quin desastre!


Bé, igualment ha estat molt xulo, i realment divertit preparar entre tots tot això, hi ha hagut moment de desvariejar, fins al punt que perdíem el fil, però ha estat divertit, oi gent??


I què en podem treure tots plegat d'aquests 30 anys? L'altre dia en parlàvem al cotxe, recordes? Em vas dir que eres feliç, que estaves content de ser on ets, que estas content i orgullós de tu mateix. És clar que com tothom, vas dir, tens assumptes pendents i coses que vols canviar, fites a a on arribar, maratons per córrer...
El que crec que pots treure d'aquests dies de felicitats!!, records, que si se t'aixacarà igual, que si et canviarà la vida, petoons!! dels PER MOLTS ANYS!, de les farres que queden.. de 30, trentes,30, 30, trenta!!, de les fotos en color sèpia... de tot això en pots treure que estàs envoltat de gent que t'estima i que s
empre estarà al teu costat i amb això n'hi ha prou per arribar a on vulguis, fins i tot, a menjar-te el món!!!!!!


T'estimo Enricu!!

i et prometo que als 40, 50, 60, 70, 80, 90, 100 (???) ... estaré al tanto de no enviar-te el primer mail a tu!!!

1 comentari:

Africa ha dit...

Ai!et vas colar?tots pensàvem que era una broma per a despistar l' Enric. Em deixes ben parada,oi que no vas veure res, Enric?