dijous, 17 de juliol del 2008

Des de Lovaina amb amoooor....

Estimat Enric,

Benvingut al club dels 30anyeros!
Ja veuràs que no és tan dur. Pensa que fins i tot pot ser bo: la gent et té més respecte, et concedeixen una hipoteca més facilment, ja estàs més aprop de la jubilació... ;)

Aquí veuràs una foto de la meva despedida quan vaig marxar de la meva estimada ciutat per venir a terres belgues. En aquest moment tan important per mi no vas faltar. Jo en canvi no podré estar a la teva festa dels 30 anys (ui que és sorpresa és veritat!)
Doncs res, no he dit res...doncs sí això que la Tine i jo et volem desitjar un MOLT MOLT BON ANIVERSARI I QUE TINGUIS UNS 30 ANYS GENIALS! I UNS 31, 32, 33...I nosaltres que ho veiem! Per això t'enviem aquesta foto on et felicitem en català, castellà i flamenc!! Diràs que no som creatius aquests de Colònies eh?!

Una forta abraçada des de Lovaina!

PS Una petita anècdota: Enric tu també vas ser-hi al campament d'Oix, on vaig conéixer la Tine.Però en aquest campament va passar algo més que poca gent sap: l'Enric em va donar un petó d'amagades, darrera la tenda d'intendència, amb nocturnitat i alevosia!! SI SI, que expliqui que expliqui...jeje Que jo "hasta aquí puedo leer..."


1 comentari:

Africa ha dit...

L' amistat de debó no coneix distàncies!Moltes gràcies!!