dilluns, 21 de juliol del 2008

En Lu i el seu draguet

Ep Enric!!!!!!

Ja en tens 30 eh!!! Si que et fots gran... pensa que ets més gran que jo i que la cabellera també ho és, és a dir que no hi ha cap problema, vas per bon camí de moment.

Com pots veure he triat una foto on sembles qualsevol cosa menys un tio adult! I la veritat és que és així com a mi m’agrades!!!! M’agrada la teva vitalitat i la joventut que portes dins teu (rellegint-ho veig que ha quedat molt poètic, però que coi no ve d’aquí!). Espero que siguis així per molts anys més (segueixo amb la mateixa tònica... espera que millorarà!) i que podem fer moltes més fotos com aquestes si pot ser amb un estat........pitjor! (ho he acabat bé eh!)


Tenia ganes de fer-te un dibuix (vés a saber que m’ha passat pel cap...) com ja és força coneguda la meva manca de destresa per les arts plàstiques i en general per totes les arts siguin plàstiques o no, he decidit utilitzar això de l’internet, que diuen que és tan útil i serveix per tantes coses m’han dit que gent s’hi ha trobat senyores d’aquelles que fumen a les cantonades i et diuen de tu, i he fotut “enric dibuix” al Google! I mira, m’ha sortir aquest draguet tant bonic! És d’un nanu que es diu Enric, d’aquí que sortís en el Google, és clar. I mira, és maco no????? Té “taquetas”, ho ha escrit el xaval per si no et quedava clar.

Bé, ja veig que se m’ha anat la pinça,, no és la primera vegada ni serà la última. Disfruta molt dels trenta i dels quaranta....... i de tota la teva vida collons! (sóc un malparlat, però és que en tot el bloc no hi havia una sola paraulota i ho he vist com buit...). Que la vida són quatre dies hòsties!!!!

Ens veiem de festa.....? I abans també!

Lu

1 comentari:

Africa ha dit...

Fa més bona cara el draguet que vosaltres!